GA NIET NAAR WERELDSTEDEN OP 9/11. Bevestigd door military intelligence.

.

 Google heeft me behoorlijk teruggeworpen qua vindbaarheid. Misschien omdat ik zeer essenciele info verschaf?

De laagterecords van bezoekers op mijn blog zijn de laatste weken ongeevenaard. Ik draai al jaren mee, maar zo weinig bezoekers als nu heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Een teken aan de wand?

Adams/Kopp: Military Intelligence bestätigt: Zwölf verschwundene Verkehrsflugzeuge könnten jetzt als Waffe eingesetzt werden

Wegen der Nähe der Flugrouten lägen die Städte, die von den Terroristen, die Verkehrsflugzeuge steuern, mit größter Wahrscheinlichkeit als Ziel gewählt würden, an der Ostküste der Vereinigten Staaten. Deshalb ist es nur logisch zu folgern, dass die wahrscheinlichsten Ziele New York, Washington D.C., Boston, Miami, Philadelphia usw. wären.

Genau am 11. September zuzuschlagen, sendet die Botschaft aus, dass die Vereinigten Staaten Terroristen nicht einmal am wahrscheinlichsten Tag stoppen können.

Hier haben wir ein wesentliches Motiv für den Terror am 11.9. – die US-Regierung als unfähig hinzustellen, das Land zu schützen. Ein anderes Motiv ist die Wiedererkennbarkeit wegen dem gleichen Tag. Wir werden ja sehen, wo solche Flugzeuge h erunterregnen und was sie geladen haben.WE.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op GA NIET NAAR WERELDSTEDEN OP 9/11. Bevestigd door military intelligence.

  1. = Google heeft me behoorlijk teruggeworpen qua vindbaarheid. Misschien omdat ik zeer essenciele info verschaf? =
    re: dat idee heb ik de laatste tijd soms ook. Weliswaar ben ik geen blogger (ik moet niet aan denken om een stroom van reacties te weerleggen waar ik beslagen ten ijs kom en waar anderen nog te lui zijn om voor de duvel te dansen), maar gelezen werden mijn reacties zeker. Althans, dat kon ik aflezen aan ‘zoekresultaten’ als ik mijn naam googelde: fluctueerde tussen 20.000 en maar liefst 500.000 al naar gelang ik weer eens aan de weg timmerde. Bij anderen die even hevig onder hun eigen naam schrijven, zag ik ongeveer dezelfde tendens. Vanaf ongeveer een half jaar geleden is dat totaal veranderd.

    Speculaties over hoe dat zit laat ik aan anderen over. Het kan goed zijn men een beetje op mij uitgekeken is.

    Op jouw terrein een mooi artikeltje: Europa in de greep van slordig geformuleerde angst voor deflatie http://fd.nl/economie-politiek/302591-1408/europa-in-de-greep-van-slordig-geformuleerde-angst-voor-deflatie.

    Mooi diagram van Mathijs Bouman die aangeeft dat de inflatie in Nederland 0,3% is, het laagste van ‘gezond’ te noemen economieën in Europa. Op zijn uitleg ga ik niet in. Mij teveel een kabinet-bejubelaar. Inflatie is slechts gerelateerd aan het bestedingsvermogen en 1,9% is internationaal een norm waar naar gestreefd wordt. Bouman vraagt elders aan burgers om hun spaarpot kapot te slaan voor Mark Rutte … Enfin, bij het woord ‘inflatie’ haken mensen al snel af. Misschien is dat jouw probleem.

Geef een reactie

