Van Aartsen: Ik ben het echte slachtoffer

E.J. Bron

Screenshot 6

(Door: Michael van der Galien)

Volgens de Haagse burgervader is hij het echte slachtoffer van de problemen in de Schilderswijk.

Eerder vandaag schreef ik al een stuk over een interview van de NRC met Van Aartsen. Zoals ik toen al duidelijk maakte werkte die krant duidelijk samen met de Haagse burgemeester om Wilders een hak te zetten (en zijn eigen imago enigszins op te poetsen).

Helaas is de NRC niet de enige krant die een interview met hem heeft gepubliceerd, dat geldt ook voor het AD. Het goede nieuws? De journalist van het Algemeen Dagblad is duidelijk kritischer dan zijn NRC-collega. Het slechte nieuws? Van Aartsen beschouwt zichzelf als het ware slachtoffer van de problemen in de Schilderswijk.

“Voor een deel vond ik de kritiek zeer onterecht. Maar sommige aantijgingen hebben mij ongelofelijk geraakt. Wie met gezond verstand komt op het idee dat mensen in Den Haag antisemitische leuzen…

View original post 99 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

