Nederlandse volksepidemie: Gebrek aan gezond verstand.

.

Vandaag heb ik een reactie gegeven op een bijdrage van de Dagelijkse Standaard.nl

De redactie van Hyperinflatie WordPress heeft besloten deze reactie te plaatsen, omdat het de Zondag-morgen-sfeer zo goed verwoord.

Voila!

Ver voordat de EU sceptici tot leven kwamen waren de aanhangers van de goudstandaard al op de hoogte van de huidige problemen.

Er is geen politieke crisis, bankencrisis of een economische crisis.

Het is een systeemcrisis.

Zij die geloven dat de huizenmarkt weer aantrekt en de krediet-hosanna weer als vanouds gaat bloeien behoren tot de rasechte kuddedieren van de EU.

Ook zij die geloven dat het nog tien jaar duurt of twintig jaar (en dat het nou eenmaal niet anders kan) behoren tot die EU kudde.

Gebrek aan gezond verstand is een regelrechte volksepidemie geworden.

Of je het wil geloven of niet. Drie jaar gelden was ik de enige die zich volstrekt belachelijk maakte met de volgende informatie; Griekenland is failliet.

Dat was niet mijn wijsheid, maar de wijsheid van de echte systeemkenners.

Ik volg de echte kenners van het eerste uur; ver voordat de huidige burgerforumeu kenners aan het woord kwamen.

De schuldenpiramide moet gesaneerd worden en de reset knop is onvermijdelijk. Een burgerforum of een EUSSR verandert daar niets aan.

Wereldwijd draaien de persen, garanties en kredieten op volle toeren, maar door de geheime samenwerking van de grootste Centrale banken en overheden weten ze de inflatie te beteugelen. De eerste scheurtjes van controleverlies openbaren zich echter.

Argentinie en Venezuela stevenen nu op dit moment af op hyperinflatie.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Nederlandse volksepidemie: Gebrek aan gezond verstand.

  1. timmerark zegt:

    Je spreekt jezelf wel wat tegen, in de volgende twee zinnen.
    ==Drie jaar gelden was ik de enige die zich volstrekt belachelijk maakte met de volgende informatie; Griekenland is failliet.

    Dat was niet mijn wijsheid, maar de wijsheid van de echte systeemkenners.==

    Maar ik zal je vaker (moeten) lezen om alles te begrijpen. Tot nu toe heb ik mij nog niet druk gemaakt over het crisisgehuil van de wolven, van extreem rechts (Wilders), tot extreem links (Roemer). Crisis is een tijd waar de slimme rijken nog rijker worden en de onwetende armen nog armer.

  2. Eric Sabels zegt:

    timmerark; Hyper is een kunstenaar , durft ook al eens grandioos met je ballen spelen .

Geef een reactie

