Amsterdampost.nl deelt een heerlijke en fantastische ban uit.

.

.

Een dubble ban. Dus ik kan niet eens meer op de website van Amsterdampost kijken.

.

Ik keek elke dag op deze site, omdat het mijn positieve aandacht trok. De sitebeheerder heeft een schrijftalent dat me boeit. 

.

Op de Dagelijkse Standaard reageer ik nu ook een maand lang en ik krijg altijd veel aanbevelingen en nauwelijks minnetjes van afwijzing. Dezelfde kritiek als normaal. 

.

Het schijnt dat ik vreselijke reacties heb gegeven en dat is onzin. Alleen de laatsten waren in de Amsterdampost stijl en dat wordt niet gepikt. Ik (Amsterdampost) scheld, maar jij moet je bek houden moraal komt bovendrijven.

.

Na de verontwaardiging dringt het tot me door wat er aan de hand is.

.

Amsterdampost is Islamofobisch geworden en door die tunnelvisie krijg je dezelfde trekjes. Een mening die afwijkt wordt niet geaccepteerd. 

.

Amsterdampost wil in de slachtofferrol blijven net als GeenNieuws.

.

Hypocrietheid zegeviert. Ageren tegen de Euro, maar men wil niets weten over de mogelijke gevolgen ervan. Zij hebben de wijsheid als u dat maar even weet.

.

Als je hen informeert over Zerohedge, de briljant in de Internetwereld dan raken ze helemaal in de war. Ze hebben niet de moed en de kracht om andere waarheden in hun denken toe te passen.

.

In het begin heb ik veel gewezen op de pioniers in de Eurosceptici, maar ze doen net alsof zij de uitvinders zijn van de Anti Euro Beweging. Dat schijnt geweldig te steken en pijn te doen!

.

Ja, dat zal het zijn. Ze willen de unieke pioniers en klokkenluiders zijn van de huidige ellende.  

.

Wij van Amsterdam Post en Geennieuws zagen het allemaal aankomen en wij weten wat er op zal volgen. Geef ons een baan als wethouder of minister!

.

Feit; het zijn helemaal geen pioniers en over de mogelijke gevolgen -waar ze voortdurend over schrijven- wordt geen aandacht geschonken. Ze willen als oude wijven zeuren om het zeuren in de hoogmoedige stijl van professoren.

.

Mijn fout in het geheel (want in fouten toegeven ben ik een kei) is het volgende. Ik dacht dat ik hen iets nieuws kon bieden, want het leken me verstandige mensen. Wees niet langer bang voor het EU fascisme, want de val (en de redding) is dichterbij dan je denkt. Maar nee, ze willen gewoon slachtoffer blijven en lijdzaam toezien hoe het EU fascisme en de Nieuwe wereldorde zich ontwikkelen. 

 

Zo ziet zo’n ban eruit.

Het is een talentvol geschreven bericht. Jammer van het talent. Verspild talent.

 

Halp! Een überban! Jawel:U kunt niet langer reageren op deze site, laat staan ‘m nog le-zen. De reden daarvoor kan divers zijn. Het kan bijvoorbeeld gaan om het volgen of stalken van personen (ook elders), mensen bij voortduring onhoffelijk bejegenen zonder dat er sprake is van humor of een duidelijke aanleiding daar toe, het op alle onderwerpen dezelfde plaat te draaien over één van uw favoriete frustraties met een onvriendelijke intonatie tegen anderen, als blijkt dat andere reageerders afhaken door uw ingezonden proza, u misbruikt de site als telefoonboek door n.a.w.-gegevens te plaatsen, u geeft in uw eerste commentaar al aan de site niet te kunnen waarderen, waardoor we denken dat u ‘m dan ook maar beter niet kunt lezen voor uw gemoedsrust, en ga zo maar door. Waarschijnlijk weet u de reden zelf het beste. Men heeft u er vast vaker op gewezen. Een ban geven we echter nooit uitsluitend wegens een mening. Maar altijd aan idioten die menen te moeten dreigen met het een of ander, dan wel de site of de scribenten zonder wezenlijke argumenten afkraken. Ga dan zelf een site beginnen. Dit is helaas voor u onze beslissing en daar zult u het mee moeten doen.
Op speciaal verzoek alhier het mailadres waar uw totale onderwerping aan de mores naar mag worden verzonden: redactie@amsterdampost.nl. Maar heb geen illusies. Misschien reageren we pas in 2056.

.

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Amsterdampost.nl deelt een heerlijke en fantastische ban uit.

  1. Frank zegt:

    Ik heb hetzelfde gehad. Ik gaf commentaar over de recentelijk door de politie neergeschoten Rishi op een perron, en daarop een vreemd stukje van Herr Frikschoten dat ze best wel ‘liev’ zijn die jongens.. Ik schreef dat dit hopelijk ironisch bedoeld was, en.. Uberban! Flauw hoor. Zelfingenomen kliek. Voor ’t grootste deel slaven van Frikschoten die zijn stukjes de hemel inprijzen en zo niet: ban! En dan schelden op geen stijl om dezelfde reden. Kleffe bende. Vind geenstijl toch een stuk nuchterder omgaan met feiten. Veel succes met de zeepbel Frik! Je weet toch wat er met zeepbellen gebeurt na een tijdje..

    • Goed gezien!

      Mijn blog is veel leuker en interessanter.

      Verder kun je terecht op ejbronwordpress voor een gezonde dosis anti islam.

      Maar misschien ben je wel hardstikke links en eurofiel en dan heb je hier niks te zoeken.

      Succes verder.

Geef een reactie

