Plakband geest.

.

.

Ik probeer wat kunst op te laden waar ik deze zomer mee bezig ben geweest. Hobby-kunst in een schuurtje van 2,5 meter bij 2,5 meter. Het lijkt erop dat het wel makkelijk gaat met Word Press.  Of dat een jaar geleden ook zo was weet ik niet meer. Ik dacht het niet. Op de Volkskrantblog moest ik voorheen altijd comprimeren en bewerken voordat het erop kon, maar het lijkt erop dat het er zo -hup- erop kan.

.

Waarom Hobby kunst? Als je al meerdere jaren niemand meer zo gek kan krijgen dat ze kunst van je kopen (ook kennissen niet en familie niet) dan ben je gewoon amateur. Welliswaar een amateur die vele blaaskaken van de kunstacademie’s regelmatig in zijn hemdje zet, maar ja, dat zijn de echte professionals die uit hun nek lullen. Het gaat altijd goed met die leugenaars die alles bijelkaar schreeuwen als de subsidies wegvallen.

.

Mijn huidige werkjes zijn van goedkoop materiaal. Plakband, kit en lijm. Geld voor brons,  metaal en gestookte klei is er wel, maar ik heb er niet voor over. Een nutteloze investering.

.

plakband geest.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

