Cartoon EU dictatuur. Niet geschikt voor gewone Nederlanders.

.

 

.

FW-van-wer-nationale-haushalte

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Cartoon EU dictatuur. Niet geschikt voor gewone Nederlanders.

  1. king billy zegt:

    Fout, overweeg deze blogbijdrage weg te halen.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
    http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden

    Geldt evenzeer voor suggestieve plaatjes. Elke discussie bij voorbaat verloren en je reduceert jezelf en de reputatie van je blog door de associatie met deze dictators tot het niveau deze dictators zich thuisvoelden

    • Elke discussie bij voorbaat verloren; inderdaad.

      Dus om nog een beetje te kunnen discussieren moet ik mij dagelijks reduceren tot een lager niveau.

      Afzonderen van de gewone man is gevaarlijk en ik hou me staande om als clown met de gewone burger te praten over politiek en andere flauwekul.

      Mijn blog is een druppel op een gloeiende plaat.

      Als ik een blog had met duizenden lezers zou ik je advies mogelijk wel opvolgen.

      Nu niet; ik ben slechts een mier en de mensen vinden mij in het algemeen dom of een domme populist.

Geef een reactie

